Tam, dokąd nie umiemy wejść sami, dostajemy się matematyką.
Stanisław Lem
Klasa 1A. INFORMATYCZNA Z ROBOTYKĄ I GRAFIKĄ KOMPUTEROWĄ
Przedmioty rozszerzone: matematyka, informatyka, język angielski.
Drugi język obcy: włoski, niemiecki
Jeżeli:
- zamierzasz zostać informatykiem, inżynierem, matematykiem, grafikiem komputerowym, architektem;
- chcesz kreatywnie i twórczo zmieniać otaczający nas świat;
- chcesz tworzyć gry komputerowe, a nie tylko w nie grać;
- chcesz doskonalić umiejętność logicznego myślenia;
- interesujesz się światem techniki i sztuczną inteligencją;
- chcesz tworzyć grafikę komputerową i roboty;
Wybierz klasę 1 A!
Dodatkowo proponujemy:
- elementy robotyki i grafiki komputerowej oraz tworzenie stron WWW
- koło matematyczne, na którym realizować będziesz ciekawe projekty,
- przygotowanie do konkursów i olimpiad przedmiotowych;
- udział w wykładach popularnonaukowych dla młodzieży, prowadzonych przez nauczycieli akademickich Wydziału Nauk Ścisłych i Technicznych Uniwersytetu Śląskiego, Politechniki Śląskiej i innych uczelni wyższych;
- wycieczki przedmiotowe, na przykład do Centrum Nauki Kopernik lub do Narodowego Centrum Badań Jądrowych;
- warsztaty z robotyki prowadzone na Uniwersytecie Śląskim oraz warsztaty z fizyki w Śląskim Międzyuczelnianym Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych;
- udział w projekcie „Kształcenie dla Przyszłości” w ramach współpracy z Uniwersytetem Śląskim;
- udział w międzynarodowych warsztatach z fizyki cząstek elementarnych pod patronatem Polskiej Akademii Nauk;
- naukę w nowoczesnych salach wyposażonych w sprzęt multimedialny.
Wykorzystano ilustracje: Image by rawpixel.com on Freepik