Klasa 1A. Informatyczna z robotyką i grafiką komputerową.

Tam, dokąd nie umiemy wejść sami, dostajemy się matematyką.
Stanisław Lem

Klasa 1A. INFORMATYCZNA Z ROBOTYKĄ I GRAFIKĄ KOMPUTEROWĄ

Przedmioty rozszerzone: matematyka, informatyka, język angielski.
Drugi język obcy: włoski, niemiecki

Jeżeli:

  • zamierzasz zostać informatykiem, inżynierem, matematykiem, grafikiem komputerowym, architektem;
  • chcesz kreatywnie i twórczo zmieniać otaczający nas świat;
  • chcesz tworzyć gry komputerowe, a nie tylko w nie grać;
  • chcesz doskonalić umiejętność logicznego myślenia;
  • interesujesz się światem techniki i sztuczną inteligencją;
  • chcesz tworzyć grafikę komputerową i roboty;

Wybierz klasę 1 A!

Dodatkowo proponujemy:

  • elementy robotyki i grafiki komputerowej oraz tworzenie stron WWW
  • koło matematyczne, na którym realizować będziesz ciekawe projekty,
  • przygotowanie do konkursów i olimpiad przedmiotowych;
  • udział w wykładach popularnonaukowych dla młodzieży, prowadzonych przez nauczycieli akademickich Wydziału Nauk Ścisłych i Technicznych Uniwersytetu Śląskiego, Politechniki Śląskiej i innych uczelni wyższych;
  • wycieczki przedmiotowe, na przykład do Centrum Nauki Kopernik lub do Narodowego Centrum Badań Jądrowych;
  • warsztaty z robotyki prowadzone na Uniwersytecie Śląskim oraz warsztaty z fizyki w Śląskim Międzyuczelnianym Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych;
  • udział w projekcie „Kształcenie dla Przyszłości” w ramach współpracy z Uniwersytetem Śląskim;
  • udział w międzynarodowych warsztatach z fizyki cząstek elementarnych pod patronatem Polskiej Akademii Nauk;
  • naukę w nowoczesnych salach wyposażonych w sprzęt multimedialny.

Wykorzystano ilustracje: Image by rawpixel.com on Freepik

Wielkość czcionki