Złóż wniosek

Jak zalogować się do systemu rekrutacji? Chętnie Ci pomożemy. Tutaj znajdziesz poradnik jak to zrobić krok po kroku.

1. W pierwszej kolejności uruchamiamy przeglądarkę internetową i wpisujemy adres: https://slaskie.edu.com.pl/kandydat
Jeśli nie masz jeszcze konta, możesz je założyć klikając w zakładkę załóż konto.

2. Następnie wypełniamy wszystkie pola wymagane przez system: wpisujemy imię (imiona), nazwisko, pesel, hasło oraz numer telefonu. (Podanie adresu e-mail nie jest obowiązkowe, ale może pomóc Nam skontaktować się z Tobą.)W kolejnym oknie poznasz swój login (identyfikator w systemie). Zapamiętaj go (zapisz w telefonie, skopiuj do notatnika i zapisz na pulpicie, wydrukuj itp). Będzie Ci on potrzebny w dalszym etapie rekrutacji.

3. Kolejnym krokiem będzie wybranie nazwy szkoły, do której uczęszczałaś/łeś.

4. Następnie przechodzimy do zakładki Twój adres i kolejno z listy dostępnych opcji wybieramy nasze dane teleadresowe. Powinieneś także podać pozostałe dane takie jak: miejsce urodzenia, imię matki, ojca oraz numery telefonów, które w razie potrzeby umożliwią kontakt komisji rekrutacyjnej z rodzicami.

5. W następnym kroku wybierasz języki obce, których będziesz się uczyć.

6. Teraz przed Tobą wybór szkół i oddziałów. Wybierając większą liczbę oddziałów zwiększasz swoją szansę zakwalifikowania się do naszej szkoły.

7. Możesz teraz wydrukować  WNIOSEK. Składasz go tylko do pierwszej wskazanej przez Ciebie w systemie szkoły , która jednocześnie odpowiada za rozpatrzenie Twojego podania. W tym roku można składać podania drogą elektroniczną pod warunkiem, że obydwoje rodzice podpiszą Twoje podanie korzystając z profilu zaufanego.