Konkurs fotograficzny honorowym patronatem objęli: Starosta Będziński – Sebastian Szaleniec i Prezydent Miasta Będzina – Łukasz Komoniewski.
Komisja konkursowa po burzliwej dyskusji wyłoniła zwycięskie prace. W uroczystości wręczenia nagród wziął udział I Wicewojewoda Śląski pan Rafał Adamczyk.  Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom konkursu i gratulujemy nagrodzonym. Czytaj dalej „XII edycja konkursu fotograficznego ”Piękne są nasze barwy ojczyste” rozstrzygnięta”

MISTRZOSTWA POLSKI W KICKBOXINGU

Podczas rozgrywanych w Arenie Będzin Mistrzostwach Polski w Kickboxingu uczennica klasy 2s Maja Michalik zdobyła tytuł Mistrzyni Polski w formule „Kickboxing pointfighting junior”.
Gratulacje!!!

Kolejne dni kolejne wyprawy i atrakcje

Poranek przywitał nas krótkim 10km spacerem przez malowniczą Dolinę Kościeliską. Po 4 godzinach wytężania wzroku w poszukiwaniu krokusów, trafił się on – król Tatr.
W schronisku zjedliśmy słynną szarlotkę, a nadmiar kalorii spaliliśmy
w Termach Chochołowskich, intensywny dzień zakończyliśmy kiełbaskami z ogniska i oscypkiem w jakże góralskim stylu.
Ostatni dzień wycieczki przywitał nas piękną pogodą. W końcu zobaczyliśmy okolicę i mogliśmy, przy porannej kawie, oglądać ośnieżone szczyty Tatr. Zanim jednak wyjechaliśmy z Zakopanego, wstąpiliśmy do papugarni.

Czytaj dalej „Kolejne dni kolejne wyprawy i atrakcje”

Kopernik podbija Tatry!

W dniu 10 kwietnia uczniowie wyruszyli zdobyć popularną Gubałówkę. Na szczycie przywitała nas mgła, ale nie przyćmiła uśmiechu wywołanego zdobyciem szczytu!
Podczas zejścia towarzyszyło nam stado owiec, a spacer
po Krupówkach uprzyjemnił nam wszechobecny zapach oscypka.
Wieczorem rozegraliśmy emocjonujący turniej BINGO, w którym zwycięzcy zdobili słodkie przysmaki, karty do Heliosa oraz Empiku.

Czytaj dalej „Kopernik podbija Tatry!”

Debaty

Dziś nasi debatowicze ze Szkolnego Klubu Debat Oksfordzkich
w języku angielskim spotkali się ze swoimi rówieśnikami z I LO
im. Waleriana Łukasińskiego w Dąbrowie Górniczej .

Czytaj dalej „Debaty”

IX DZIEŃ AKADEMICKI

Już po raz 9 środowisko akademickie otworzyło przed uczniami ILO drzwi do wiedzy.
W tegorocznej edycji Dnia Akademickiego wzięło udział 7 uczelni: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Politechnika Śląska Wydział Inżynierii Materiałowej – Katowice, Śląski Uniwersytet Medyczny, Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, Akademia WSB – WSB University, Akademia Humanitas, Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach.

Czytaj dalej „IX DZIEŃ AKADEMICKI”

Awans siatkarzy i MVP

Trener Paweł Dorecki i spółka już w pierwszym dniu Turnieju Ćwierćfinałowego Mistrzostw Polski Młodzików wywalczyli awans do 1/2 finału.
W sesji popołudniowej będzinianie pokonali NTS Trójka Nakło 2:0 (25:23, 25:21). Na pochwałę zasługuje przede wszystkim zwycięstwo w pierwszej partii, w której rywale wygrywali już 15:8.

A najlepszym zawodnikiem meczu został przyjmujący, Rafał Mróz – uczeń klasy 1S1.

Gratulujemy!

Czytaj dalej „Awans siatkarzy i MVP”